Largitor B.V.

Professioneel en snelle opvolging.

Renewable Partners BV

Als ik Fortus in enkele woorden beschrijf, dan zijn dit: Diepgaande kennis, gestructureerd, sterk financieel onderlegd en dynamisch. Het team, in mijn ervaring, heeft een onwijs goed oog voor kansen... Als ik Fortus in enkele woorden beschrijf, dan zijn dit: Diepgaande kennis, gestructureerd, sterk financieel onderlegd en dynamisch. Het team, in mijn ervaring, heeft een onwijs goed oog voor kansen in de markt en speelt daar heel erg snel én slim op in. Ik werk al een tijd samen met hen, en het vermogen om gestructureerd en toch zonder vastgeroeste idealen te investeren blijft me verbazen. Een warme partner, kundige mensen en expertise op alle vlakken in het vastgoed zorgt er voor dat ik mijn centen graag op deze plek investeer.

AYAC Consultancy B.V.

Professionele organisatie

Klein Media

Als belegger ben ik uiterst tevreden met mijn ervaring bij Fortus Vastgoedfondsen. Van begin tot eind heb ik gemerkt dat dit bedrijf zijn beloften nakomt en uitblinkt in professionaliteit en... Als belegger ben ik uiterst tevreden met mijn ervaring bij Fortus Vastgoedfondsen. Van begin tot eind heb ik gemerkt dat dit bedrijf zijn beloften nakomt en uitblinkt in professionaliteit en transparantie.

AlaRub

Fijne ervaring mee als beleggers. Duidelijke afspraken, visie vanuit de partij zelf en daarmee een goede ervaring.

Jacco Hamstra

Zeer fijne ervaringen!!

Holdriks van Raaijen Vastgoed

Ik ben buitengewoon tevreden over mijn ervaring met Fortus. De manier van werken bij dit bedrijf is uitstekend en getuigt van hoogstaand vakmanschap en professionalisering. Vanaf het eerste contact... Ik ben buitengewoon tevreden over mijn ervaring met Fortus. De manier van werken bij dit bedrijf is uitstekend en getuigt van hoogstaand vakmanschap en professionalisering. Vanaf het eerste contact merkte ik dat ze transparantie en integriteit hoog in het vaandel hebben staan.

Wat mij vooral opviel, is het directe en persoonlijke contact. Bij Fortus wordt je niet behandeld als een nummer, maar als een gewaardeerde klant. De communicatie is helder en efficiënt, wat een groot verschil maakt in de samenwerking.

Het vakmanschap van de medewerkers is duidelijk zichtbaar in elk aspect van hun werk. Ze beschikken over uitgebreide kennis en ervaring, wat zorgt voor vertrouwen en gemoedsrust. Hun professionele benadering en oog voor detail maken dat je altijd op de hoogte bent van de stand van zaken en mogelijke opties.

Fortus gaat zeer integer om met je vermogen. Ze bieden transparante en gedetailleerde rapportages, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Deze openheid zorgt ervoor dat je altijd het volledige overzicht hebt en de zekerheid hebt dat er zorgvuldig en ethisch met je vermogen wordt omgegaan.

Kortom, Fortus is een betrouwbare en professionele partner die uitblinkt in vakmanschap en transparantie. Hun persoonlijke benadering en integriteit maken hen een uitstekende keuze voor iedereen die waarde hecht aan een zorgvuldige en verantwoorde omgang met hun vermogen. Ik kan Fortus dan ook van harte aanbevelen.

1stClass

Via relaties vernomen dat het product/diensten die Fortus aanbied zeer interessant zijn.
Transparant en veilige investering.
Bied dus kansen !

Rene Kohler

Vriendelijk, deel nemend, direct antwoord, oprecht, doen wat ze beloven. hulpvaardig! En naar mijn inzien geloofwaardig.

Gijs Hoeve (Casa Renovo Marbella)

Een serieuze club met fijne mensen. Fortus komt hun afspraken na en handelen snel.