Simon van Wieren

Ik was op zoek naar een, veilige investering. Na meerdere opties onderzocht te hebben ben ik bij Fortus terecht gekomen. Na een plezierige persoonlijke kennismaking besloten hier te investeren. Dat... Ik was op zoek naar een, veilige investering. Na meerdere opties onderzocht te hebben ben ik bij Fortus terecht gekomen. Na een plezierige persoonlijke kennismaking besloten hier te investeren. Dat heeft geresulteerd in een prima relatie en rendement. Ik zou het zeker aanbevelen.

Rob

Het zijn hele vakkundige mensen en ze komen altijd hun afspraken na. Zeker een aanrader.

Issam Touzani/ De Wonderkwast Vastgoedonderhoud

Fijne communicatie en een transparante bedrijf met sterke vastgoed kennis. Wij gaan absoluut nog jaren zaken doen met Fortus.

M. De Haas

De persoonlijke benadering waardeer ik enorm. Ze nemen de tijd om alles duidelijk uit te leggen en bieden goede zekerheden. Dankzij hun expertise en de mooie rendementen voel ik me hier veilig met... De persoonlijke benadering waardeer ik enorm. Ze nemen de tijd om alles duidelijk uit te leggen en bieden goede zekerheden. Dankzij hun expertise en de mooie rendementen voel ik me hier veilig met mijn investeringen. Het is simpel en betrouwbaar.