Léon Vrins

Het was even wennen, maar met voldoende aandacht is het maken van een fotoboek eigenlijk een fluitje van een cent, kortom een leuke ervaring.

heldere uitleg via klantenservice bij een probleempje, via de telefoon dus.

Merel

Perfecte feedback en levering

Prachtige makkelijk werkbare website. Super goede kwaliteit. Leuke video’s hoe het boekje gemaakt wordt.

patrick waumans

mooi en precies zoals op de website aangegeven

Marga Harinck

Prima product voor een goede prijs

Het is mogelijk om meerdere foto's in één placemat te verwerken

Jurgen

Zeer goed

Mooie kwaliteit, snelle levering

Leon Dirrix

kwaliteir

Hans Taal

Ik heb in het verleden regelmatig met fotofabriek gewerkt en ook nu ben ik weer zeer tevreden. Ook de bereikbaarheid voor vragen verdient een pluim

H.

Matige afwerking

Gemakkelijke website, snelle service

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik vind het jammer om te lezen dat deze niet helemaal naar wens is aangekomen door de witte randen.
Ik zie dat mijn...
Ik zie dat mijn collega je reeds heeft gemaild, vanuit daar kijken we graag even mee.
Alvast bedankt.
Team Fotofabriek

Job Dammer

Gepersonaliseerde mok met foto goed en mooi ontvangen. Snelle levering! Erg tevreden.

Maria van Putten

In het algemeen een voor mij geweldige ervaring. Alle medewerkers waar ik mee te maken kreeg, en dat waren er velen omdat ik als nog onervaren gebruiker van het systeem veel hulp nodig had, waren... In het algemeen een voor mij geweldige ervaring. Alle medewerkers waar ik mee te maken kreeg, en dat waren er velen omdat ik als nog onervaren gebruiker van het systeem veel hulp nodig had, waren allemaal heel behulpzaam en namen de tijd. Toen ik de eerste versie van het eerste boek in Groningen in ontvangst nam, zag ik direct dat er hier en daar nog fouten in zaten. Foto's die ik dacht verwijderd te hebben bleken nog deels aan de rand van een pagina te zitten. En net als kleine tekst dingen onder een foto die ik dacht verwijderd te hebben stonden er deels nog naast de later gekozen wat grotere tekst. Direct kreeg ik het aanbod het thuis nog eens door te lopen en de fouten eruit te halen, dan kreeg ik een nieuw exemplaar. Geweldig aanbod. En zo geschiedde.
Helaas bleken ook bij de tweede versie nog niet alle fouten er uit. Een voorbeeld: de titel van een deel had ook het woord Afscheid zullen hebben. Er stond Afascheid. Ik had het ook bij de tweede druk over het hoofd gezien (het blijft een enorme klus). Mij is toen verteld dat de medewerkers geen spellingsfouten eruit mogen halen. Enerzijds begrijp ik dat. Immers soms kan dat juist de bedoeling zijn. Toch zou hier iets op te vinden moeten zijn.
Wat ik ook lastig vond en nog vind was/is het bijsnijden van foto's. Dan denk je het precies goed gemaakt te hebben en dan blijkt later bij de gedrukte versie dat op een foto van een kind die een koe eten geeft er helemaal geen koe meer op staat.
Misschien heb ik het gemist maar een filmpje op de website hoe je dit moet doen zou misschien helpen.
Maar alles bij elkaar een geweldige ervaring en ondanks de stress (tijdsdruk om iets op tijd af te hebben) zeker een aanrader!

De tijd die er voor een klant steeds weer genomen wordt