Bjorn Westerveen

Heerlijke en gezonde maaltijden! Goeie keuze gemaakt, scheelt tijd en uiteindelijk ook geld!

AJ Hiscock

Heel weinig eten

Sven

Het bedrijf liet weten dat de levering plaatsvindt tussen 17h00 en 22h00 op een werkdag. Men blijft wakker tot 22h00... Geen levering gezien. Wetende dat men de volgende dag vroeg op moet om te gaan... Het bedrijf liet weten dat de levering plaatsvindt tussen 17h00 en 22h00 op een werkdag. Men blijft wakker tot 22h00... Geen levering gezien. Wetende dat men de volgende dag vroeg op moet om te gaan werken vond de levering plaats om 23h25!
Dat zijn geen leveringstijden meer!
Op geen enkel ogenblik liet fuel your body weten dat de levering later dan 22h00 zal plaatsvinden. Voor hetzelfde geld blijft men heel de nacht wakker om te wachten op de levering. Absurd!
Een kleine communicatie naar de klant toe was wel op zijn plaats geweest!
Ik denk niet dat de klant tot middernacht moet wakker blijven om zijn levering te mogen ontvangen. Ridicule !

Robin Verheyden

Op zeven leveringen zijn de diepvriesmaaltijden twee keer ontdooid geleverd. Het bedrijf is telefonisch nooit bereikbaar. Dit lijkt me geen ernstige manier van zakendoen.

Reactie Fuelyourbody:

Hi Robin,
Hi Robin,
Vervelend om te lezen dat de levering niet vlekkeloos is verlopen. We zijn hierin helaas afhankelijk van derde partijen. We staan ten alle tijd garant voor een correcte levering. Via mail en Whatsapp ontvang je altijd binnen 4uur een reactie en in deze situaties zorgen we altijd voor een kosteloze nieuwe levering.
Mag ik je vragen om even een whatsapp of email te sturen naar onze klantenservice zodat we je kunnen voorzien van een nieuwe levering.
Team FYB

Hanne

Pasta, rijst en groenten zijn lekker. Het vlees niet. Vaak pezen in het vlees. Kip smaakt niet zoals je deze zou maken van de supermarkt. Hier is zeker verbetering mogelijk! Gemakkelijk na een... Pasta, rijst en groenten zijn lekker. Het vlees niet. Vaak pezen in het vlees. Kip smaakt niet zoals je deze zou maken van de supermarkt. Hier is zeker verbetering mogelijk! Gemakkelijk na een drukke dag. Je eet gezond en het is snel klaar.

Hasan Hachlouf

Verschrikkelijk

Joyce Bronkhorst-van Moll

Ideaal

Rik Strootman

Eerste bestelling, wat een top ervaring! Heel lekker, goed afgemeten en top variatie

Harald Tijhuis

Erg duur, wel prima voedsel

Seppe

Reeds twee avonden zitten wachten op mijn bestelling. Niks geleverd! Transportfirma is in fout; is dus niet de fout van Fuelyourbody maar zij zijn wel verantwoordelijk voor een goede afloop. IK heb... Reeds twee avonden zitten wachten op mijn bestelling. Niks geleverd! Transportfirma is in fout; is dus niet de fout van Fuelyourbody maar zij zijn wel verantwoordelijk voor een goede afloop. IK heb gevraagd om mijn bestelling te annuleren en mijn centjes terug te storten. Ik vind het wel spijtig dat ik, door een transportprobleem, niet eens kan proberen of de producten lekker zijn.