Uitgebreide uitleg, informatie en probleem opgelost

De physiotherapeut dacht mee en luisterde goed naar de meerdere klachten en paste daar zijn behandeling op aan zonder flauwekul praatjes.

Chiel denkt mee ,neemt je serieus.
Heeft contact opgenomen met de orthopeed ,dit omdat de klachten niet verbeterde.

Gabriëlle de Jong

Deskundigheid, duidelijkheid, vriendelijk, tijd voor vragen, goede uitleg. Ik heb veel vertrouwen in haar behandeling

chantal lindhout

Word mee je mee gedacht en adequaat gehandeld. Voel mij begrepen en gezien.

Mijn knie probleem werd serieus aangepakt, een tweede fysio keek ook even mee voor een second opinion, goed overleg en correctie met de oefeningen en er werd goed gekeken hoe ik mijn knie gebruik in... Mijn knie probleem werd serieus aangepakt, een tweede fysio keek ook even mee voor een second opinion, goed overleg en correctie met de oefeningen en er werd goed gekeken hoe ik mijn knie gebruik in mijn dagelijks leven. De behandeling werkte heel goed en ik kan er thuis ook goed mee uit de voeten zodat ik minder kans heb op een terugslag. Ik was zelf in de veronderstelling dat ik een operatie moest ondergaan maar na de eerste behandeling ( stabilisatie van de knieschijf) en oef voor thuis ging het al stukken beter.

Vakkundige effectieve behandeling, waarbij ik ondanks een aanvankelijk negatieve kiepproef, toch serieus werd genomen en de test alsnog positief werd

Serieuse fysiotherapeut, goed met kinderen en hun rugzakjes

Diana Bos

Ze is erg lief voor mijn zoontje luistert goed en heb het volste vertrouwen in haar