Zeer tevreden! Ik dacht persoonlijk dat dry needling geen juiste behandeling was voor mij. Nina deed dit echter heel goed, waardoor ik hier helemaal op terug ben gekomen! Ook vond ik het fijn dat ze... Zeer tevreden! Ik dacht persoonlijk dat dry needling geen juiste behandeling was voor mij. Nina deed dit echter heel goed, waardoor ik hier helemaal op terug ben gekomen! Ook vond ik het fijn dat ze de gevaren en gevolgen van de behandeling vooraf vertelde. Ik heb eerder dry needling gehad bij een andere fysiotherapeut, waar dit niet werd gedaan. Het wel vertellen voorkomt stress bij hevige klachten de dagen na de behandeling. Verder vond ik Nina sowieso erg professioneel.

Rachel Riedewald

Haar massage werkt goed en zij is een gezellige gesprekspartner. Zij wist wat ze deed en legde dit ook uit

S.ploeger

Eerlijk en oprecht. Dat zie je nog wel eens anders

Ik heb mijn behandelaar gaande weg ervaren als een deskundige fysiotherapeute. Zij heeft mij dus na 7 behandelingen weer zover gekregen dat ik bijna weer mijn trainingen weer kan hervatten.

Inge ten CTe

Chiel is altijd deskundig en helpt mij uitstekend . Ook is het altijd gezellig en voel ik mij erg op mijn gemak . Ook heel wat waard .

Zijn deskundigheid, vriendelijkheid, en geduld.