De fysiotherapeut is realistisch en deskundig. Het losmasseren van de spier was effectief en de oefeningen pas ik nog steeds toe (helaas nog niet perfect opgelost, maar daar kan de fysio niets aan... De fysiotherapeut is realistisch en deskundig. Het losmasseren van de spier was effectief en de oefeningen pas ik nog steeds toe (helaas nog niet perfect opgelost, maar daar kan de fysio niets aan doen. Mijn eigen lichaam heeft helaas gewoon meer tijd nodig)

De vriendelijkheid en het gevoel zeer serieus genomen te worden. mijn klachten werden goed begrepen

Hij nam mij niet serieus. Dat voelde niet goed. De fysio oordeelde dat ik niets heb. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Ik ben wel verwezen door de neuroloog.

De therapeut kan zich goed inleven in de situatie van het kind is geeft het daarbij het vertrouwen om zich uit te spreken en geeft het kind de bemoediging dat het op de goede weg zit. Ze sluit goed... De therapeut kan zich goed inleven in de situatie van het kind is geeft het daarbij het vertrouwen om zich uit te spreken en geeft het kind de bemoediging dat het op de goede weg zit. Ze sluit goed aan bij de interesses van het kind waardoor het nog gemotiveerder wordt te werken.

Is deskundig, geen flauwekul en luistert goed naar de klant. Vroeg meteen war mijn verwachting was en wat het doel was wat ik wilde bereiken.

LIesanne Erents

Duidelijkheid over behandeling, duur van het traject en duidelijke beschrijving van de oefeningen, die ook per mail zijn doorgestuurd.

Als een ouder klem komt te zitten en extra handvaten nodig heeft.

Nico

Goede communicatie over de klachten en oorzaak/oplossing. Deskundige fysiotherapeut, die nek klachten goed verholpen heeft. Oorzaak lag ook lager in de rug, dit ook goed behandeld.

De aandacht voor het probleem. Een ontspannen sfeer. En een goede behandeling.