Hele fijne therapie, handig met de app om de oefeningen nogmaals thuis te bekijken. En erg begripvol.

Marlon

Is vriendelijk. Luistert goed. Geeft duidelijke adviezen. Gaat respectvol met kind en ouder om.

Het probleem werd snel onderkend en goed behandeld.

Chiel luistert goed naar je klachten. Is erg geïnteresseerd en vraagt goed door. Geeft vervolgens goede uitleg over de mogelijke oorzaak van je klacht en maakt een duidelijk behandelingsplan.

Enthousiast, aardig, maar bovenal zeer kundige fysiotherapeut, die een goede uitleg geeft en ook direct actie onderneemt ipv je eerst naar huis te sturen om zelf wat oefeningen te doen. Ook niet... Enthousiast, aardig, maar bovenal zeer kundige fysiotherapeut, die een goede uitleg geeft en ook direct actie onderneemt ipv je eerst naar huis te sturen om zelf wat oefeningen te doen. Ook niet meer behandelingen dan nodig.

Irene van wijk

Mijn probleem worst langzaam opgelost. Langzaam omdat het probleem hardnekkig is. Dankzij de fysiotherapie wel vooruitgang die ik bij anderen niet had.

Mike Sijbrands

Mijn fysiotherapeut is profesioneel, kundig en levert goede resultaten.

Natasja Deen

Onze dochter is chronisch onder behandeling. Wij krijgen zeer goede ondersteuning en advies.
Wij zijn zeer blij met onze fysiotherapeute.