Lilyan

Er werd oprecht geluisterd en samen onderzochten we de mogelijke achterliggende oorzaken. Stapje voor stapje kwamen we daarmee tot meer helderheid omtrent de klachten en oorzaken. Ik voelde me erg... Er werd oprecht geluisterd en samen onderzochten we de mogelijke achterliggende oorzaken. Stapje voor stapje kwamen we daarmee tot meer helderheid omtrent de klachten en oorzaken. Ik voelde me erg veilig en gehoord en ook de interventie had veel effect.

Lidwieke

Ik was sceptisch, was al vaker onder behandeling geweest voor hetzelfde probleem. De therapeut nam mij heel serieus, heeft wat testjes gedaan en vragen gesteld. Na een diagnose en een voorstel voor... Ik was sceptisch, was al vaker onder behandeling geweest voor hetzelfde probleem. De therapeut nam mij heel serieus, heeft wat testjes gedaan en vragen gesteld. Na een diagnose en een voorstel voor een behandeling heb ik de gok genomen om nog een keer een behandeling bij fysio hoorn te starten en met geweldig goed & snel resultaat. Echt bijzonder.

Thessa had het na mijn uitleg en een paar testen gelijk de goede diagnose na een echo bleek zij het goed had ingeschat .

Goede communicatie en denkt mee.
Goede communicatie en denkt mee.
Resultaat behandeling: ik heb een score 4 gegeven omdat de pijn erger werd. Met rust neemt het af. Daarnaast zijn er wel knelpunten in de zenuwbaan verholpen door acupentuur. Hopelijk geeft dit een sneller herstel samen met rust. En geeft het geen beperking in bewegen.

Ze heeft mij goed geholpen daar ben ik blij mee

Hans Pouw

De deskundigheid en oplossinggerichte aanpak

Goede expertise, serieus nemen, aansluiten op persoonlijke inbreng