Hanny van den Nieuwendijk-Raats

Mijn fysiotherapeute, mevrouw Bouman komt bij mij als deskundig over en ze is enthousiast en ze heeft duidelijk liefde voor haar vak.

Als iemand met handklachten mij advies zou vragen

Ik heb 2 behandlingen gehad, vervolgens 1 gemist, de boete betaald en gemaild voor nieuwe afspraak en daar niks meer op gehoord.

Serieuze benadering met aandacht voor de psychische/emotionele oorzaken achter de klacht zonder er al te diep op in te gaan. Geen dwingende planningsschema's, maar interesse in wat er beter kan op... Serieuze benadering met aandacht voor de psychische/emotionele oorzaken achter de klacht zonder er al te diep op in te gaan. Geen dwingende planningsschema's, maar interesse in wat er beter kan op het gebied van ontspanning. Zeer doeltreffend met dry needling behandeling.

Ronald

Tussendoor geholpen met opeens ontstaande heftige schouder en nek klachten. Hij luisterde goed. Hij wist precies de vinger op de zere plekken te leggen. Kreeg veel tips voor korte termijn en direct... Tussendoor geholpen met opeens ontstaande heftige schouder en nek klachten. Hij luisterde goed. Hij wist precies de vinger op de zere plekken te leggen. Kreeg veel tips voor korte termijn en direct een behandel plan voor de komende weken. Hij wist wat hij zei en het klopte ook.