Alex

Kundig, ervaren en de oefeningen en behandeling gaven een behoorlijk positief effect op de klacht die ik had

Rinske

In geval van gespecialiseerde behandeling voor arm/pols. Andere behandeling niet gehad, dus kan ik niet over oordelen, maar verwacht dat dit ook positief zal zijn.

Karen van Zijll

Deskundigheid, luisterde goed en legde zijn behandeling goed uit.

Ronald

Jarenlange ervaring, goed luisteren, duidelijke uitleg en vooral het vertrouwen dat ik heb in zijn kennis en kunde na mijn eerdere ervaringen.

Ter zake kundig, to the point, prettige verbale interactie vanuit gelijkwaardige positie.

Zeer vriendelijk. Verstand van zaken. Prettige omgeving. Goed bereikbaar.

Maaike

Vriendelijke therapeut, die weet veel van zijn vak! Als hij twijfelt dan haat hij er iemand anders bij. En hij behandeld niet als hij denkt dat er verder onderzoek nodig is. Ik ben door gestuurd... Vriendelijke therapeut, die weet veel van zijn vak! Als hij twijfelt dan haat hij er iemand anders bij. En hij behandeld niet als hij denkt dat er verder onderzoek nodig is. Ik ben door gestuurd naar het ziekenhuis voor mijn klachten doordat de fysio dit meldde. En ook naar mijn huisarts heeft vermeld! Echt heel netjes!

Keurig op maat gesneden behandeling, persoonlijke benadering, met goed resultaat.

Gevoel dat hij bedreven is en het beste voor je wil.