De therapeut was zeker kundig, maar is wat breder opgeleid, hierdoor had ik soms het idee dat ze niet specifiek van mijn 'problemen' op de hoogte was. Dat is niet erg, ze was kundig genoeg. Echter... De therapeut was zeker kundig, maar is wat breder opgeleid, hierdoor had ik soms het idee dat ze niet specifiek van mijn 'problemen' op de hoogte was. Dat is niet erg, ze was kundig genoeg. Echter ik denk dat mensen die andere (ernstiger) klachten hebben, meer gebaat zijn bij een therapeut die daar specifiek voor is opgeleid.

Wij zijn heel tevreden over het werk van Anita die voor ons en onze zoon een periode de perfecte begeleiding en nieuwe inzichten heeft gegeven.
Wij zijn haar daar dankbaar voor en zullen haar...
Wij zijn haar daar dankbaar voor en zullen haar opnieuw benaderen mocht dat nodig zijn.

Mijndert

Heel serieus en vakkundig en luisterde goed. Erg fijn.

De fysiotherapeut luistert en onderzoekt heel goed, sluit dingen uit en vast. Daarop worden de vervolgbehandelingen gestart.
Mijn vragen worden goed beantwoord.

De fysio die Sarah heeft behandeld wist Sarah goed te motiveren en uit leggen wat ze moest doen om iets te bereiken.

As

Het is heel jammer dat u als praktijk geen continue handmassages mag geven van de zorgverzekeringen.
Ik ben zzp'er en heb heel pijnlijke handen en polsen gehad en ik moet er tijdens mijn zware handwerk als zzp'er echt heel erg om denken. Soms voel ik het weer opspelen. De paar massages die ik heb gehad daar had ik echt heel veel baat bij. Hoe weet een zorgverz.nu hoe ik mij voel? Ik wou dat ik massages kon krijgen juist om te voorkomen dat het CTS weer opspeelt. Ik voelde dat mijn pols en handspieren helemaal ontspande tijdens en na de massagebehandelingen die ik kreeg.

De jarenlange ervaring als ik hem nodig heb is hij er !

Brugman Cindy

Ze luisteren goed, en verlenen goede zorg.

Als iemand een soortgelijke blessure zou hebben.