De deskundigheid en het luisterende oor alsmede de rust die de fysiotherapeut uitstraalt. De oefeningen welke ik mee kreeg om thuis te doen en welke dingen ik vooral moest blijven doen gaven mij een... De deskundigheid en het luisterende oor alsmede de rust die de fysiotherapeut uitstraalt. De oefeningen welke ik mee kreeg om thuis te doen en welke dingen ik vooral moest blijven doen gaven mij een goed gevoel bij deze therapeut.

Betrokkenheid, deskundigheid, inlevingsvermogen, nuchterheid.

Deskundigheid, duidelijke uitleg oorzaak probleem, goede massage en gerichte oefeningen. De behandeling heeft in korte tijd het hoofdprobleem opgelost. De oefeningen voor thuis geven hopelijk nog... Deskundigheid, duidelijke uitleg oorzaak probleem, goede massage en gerichte oefeningen. De behandeling heeft in korte tijd het hoofdprobleem opgelost. De oefeningen voor thuis geven hopelijk nog verdere verbetering.
Fysiotherapeut toont zich betrokken bij cliënt.

Kaylee

De gesprekken verliepen heel erg soepel en ik voelde mij gelijk op mijn gemak. We hebben besproken wat het beste plan van aanpak was en dit ook gevolgd. De hulp was zeer goed.

Deskundige begeleiding, realistische behandeling resultaten worden besproken, behandeling werkt.