Hollandia

Omdat ieder jaar ga ik naar mijn Fysiotherapeut en ik ben tevreden . Een keer ik word wakker met afshuwelijke in in mijn borst. Huisarts heeft gekeken en ik ben naar mijn Fysiotherapeut .In... Omdat ieder jaar ga ik naar mijn Fysiotherapeut en ik ben tevreden . Een keer ik word wakker met afshuwelijke in in mijn borst. Huisarts heeft gekeken en ik ben naar mijn Fysiotherapeut .In een behandeling , had ze mij geholpen ( Cindy Walraven )

Goede uitleg oefeningen die ik moet doen. Aandacht voor emotionele stuk. Deskundigheid, tijd om vragen te stellen.

Vult 100 % in wat behandeling van mijn zorgprobleem vraagt!

He was kind an professionel , he was also very flexible with the time i could choose for the meetings

S. Hilberink

Klantvriendelijk, betrokken, begaan, geeft haar vertrouwen, biedt veiligheid en is echt geïnteresseerd. Zoekt uit wat het beste bij mijn moeder past op dat moment. Dus ook flexibel want zij valt... Klantvriendelijk, betrokken, begaan, geeft haar vertrouwen, biedt veiligheid en is echt geïnteresseerd. Zoekt uit wat het beste bij mijn moeder past op dat moment. Dus ook flexibel want zij valt herhaaldelijk met als gevolg verschillende klachten/ beperkingen.
Gaat soms met mijn moeder naar buiten of naar de praktijk. Oefent juist traplopen omdat zij bij mij de trap op moet. Als zij dat niet meer zou kunnen dan kan zij niet meer naar mijn huis.