Heidie van Helvoirt-von Barnau Sijthoff

Omdat ik goed behandeld word en in samenspraak de oefeningen doe en met zijn advies goed kan werken. Hij is op begrijpelijk en geeft
ook adviezen overhet hoe en wat

Laura

Met de behandeling en de adviezen die ik krijg, kom ik van de pijn af.

Cliënte te Nijmegen

Zij kijkt ook naar een groter geheel waarbinnen de klacht valt. Er is ruimte voor een streven naar welzijn daar veel klachten ook over onderhoud gaan. Ik heb sterk de indruk dat er maatwerk wordt... Zij kijkt ook naar een groter geheel waarbinnen de klacht valt. Er is ruimte voor een streven naar welzijn daar veel klachten ook over onderhoud gaan. Ik heb sterk de indruk dat er maatwerk wordt geleverd. Daarnaast ervaar ik kundigheid en plezier voor het vak. En een hartelijkheid naar mensen toe.

Heidie

Ten 1ste Hij luistert naar me. Helemaal beter worden zal het bij mij niet (COPD 4) dus als ik me met niet al te veel klachten kan voortbewegen mag ik niet mopperen, Bovendien zolang als de longarts... Ten 1ste Hij luistert naar me. Helemaal beter worden zal het bij mij niet (COPD 4) dus als ik me met niet al te veel klachten kan voortbewegen mag ik niet mopperen, Bovendien zolang als de longarts tevreden is over mijn vorderingen ben ik ook blij. Dat is waarom ik zeer tevreden ben over mijn fysiotherapeut. Beter maken kunnen ze toch niet, tenzij ik nieuwe bronchie"en krijg.

Elise van den Nieuwenhuizen

Goed betrokken en deskundige therapeut

Tilly

Eerst ik geloof in God .
Eerst ik geloof in God .
Tweede is mijn Physiotherapeut . een keer , Ik heb gehad so veel pijn in mijn spieren , en Ik dank God en mijn physiotherapeut .Echt waar , ik verget nooit die dag .Na de behandeling ging ik terug naar bed met veel warmte en de pijn was weg .God bless her!Dank U

Wilma Lelivelt

MIJN fysiotherapeut is deskundig, aandachtig, vrolijk en opgewekt.

Paul

Complete plaatje en mijn uitzichtloze situatie die goed aangepakt is.