Ik ben dankzij de fysiotherapie van mijn klachten af en kan weer pijnvrij sporten.

Prettig contact en geen onnodige eindeloze behandelingen. Goed advies om zelf aan de klacht te werken.

Deskundig, bij klachten na oefening opnieuw aanvullend onderzoek, goede adviezen.

R.Baak.

Deskundig,vriendelijk,zakelijk, betrouwbaar, kortom ik heb een uitstekende aardige fysiotherapeute voor mijn toch erge klachten gehad die door bovengenoemde aandachtspunten mij zeer zeer goed en... Deskundig,vriendelijk,zakelijk, betrouwbaar, kortom ik heb een uitstekende aardige fysiotherapeute voor mijn toch erge klachten gehad die door bovengenoemde aandachtspunten mij zeer zeer goed en meterstand van zaken heeft gerevalideerd en behandeld.

Grote deskundigheid van de behandelaar: mij werd zeer helder en met tekeningen/foto's erbij uitgelegd wat mijn blessure was en hoe deze het best te genezen/behandelen was

Marlou

Goede behandeling, duidelijke uitleg, goede sfeer, goed bereikbaar, heel goed resultaat.

Schippers

Bij het begin van iedere sessie werd geevalueerd hoe het thuis was gegaan, daar werd op ingespeeld. Na afloop was er ook een evaluatie. Er werd rekening gehouden met mijn wensen. De sfeer was prima.

Piet van Dijk, Kaapstander, Nijmegen

Zeer deskundige zorg en zeer prettige omgang.