Informatie website
Aftersales

Sara

Hier is de klant nog echt koning, ronduit perfecte service!

Jelle

Prachtige Kosta Boda stuk gekocht, waarbij we uitstekend werden geadviseerd. Ook zeer snel verzonden. We kunnen dit bedrijf dan ook zeer aanraden.

Peter

Zeer professioneel bedrijf met mooie website, waar we graag nog wat kopen in de toekomst. Wij komen zeker terug.

Elize

Zeer klantgericht en professioneel. Uitstekend geholpen toen ik twijfelde over mijn bestelling, en zeer snel en zorgvuldig verpakt verzonden.

Francoise

Goede, persoonlijke service. Netjes op tijd geleverd. Jullie denken echt met de klant mee.

Ria

Het olielampje is erg mooi en de persoonlijke benadering over de bestelling was heel goed. Bedankt Mark ik ga je zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden. Je bent de vijf sterren waard!!

Julia

Uitstekend verpakt en heel snel verzonden. Had advies nodig bij het uitzoeken van een geschikt cadeau, en heb nog nooit ergens anders zo'n persoonlijke en uitmuntende service meegemaakt als bij... Uitstekend verpakt en heel snel verzonden. Had advies nodig bij het uitzoeken van een geschikt cadeau, en heb nog nooit ergens anders zo'n persoonlijke en uitmuntende service meegemaakt als bij Glaskunst Art.