Informatie website
Aftersales
5.6/10

Prachtige vaas, snelle levering en uitstekend verpakt!

Prachtig item, super snel verzonden en gratis poetsdoek erbij! Fijne after sales.

Prachtig glascadeau van Ozzaro gekocht. Deze werd geheel naar wens gratis gegraveerd en binnen 3 dagen bezorgd. Ruim op tijd, prima product en prima service. Kortom, prima bedrijf!

Prachtig glasobject van Kosta Boda besteld. Hierbij heb ik gekozen voor betaling achteraf. Wegens de waarde van het object werd deze samen met mijn factuur keurig binnen 2 dagen bij mij thuis... Prachtig glasobject van Kosta Boda besteld. Hierbij heb ik gekozen voor betaling achteraf. Wegens de waarde van het object werd deze samen met mijn factuur keurig binnen 2 dagen bij mij thuis afgeleverd in Amsterdam door de eigenaar van Glaskunst Art zelf! Alles dus dik in orde, kom hier snel weer.

Super professioneel bedrijf, snelle levering en prachtige glaskunst

Een vaas besteld en bij levering bleek dat er gebruikssporen in de vorm van krassen op de vaas zaten. Hier Glaskunst Art per mail over geinformeerd. Per omgaande werd excuus aangeboden en gemeld dat... Een vaas besteld en bij levering bleek dat er gebruikssporen in de vorm van krassen op de vaas zaten. Hier Glaskunst Art per mail over geinformeerd. Per omgaande werd excuus aangeboden en gemeld dat dit zeker niet de bedoeling was. Glaskunst is zelf naar mijn adres gekomen met twee andere exemplaren van het zelfde model, waarvan ik de mooiste mocht uitkiezen voor het ruilen. Dat is wat ik noem een service die boven alle verwachting uitstijgt. Deze firma beveel ik dan ook zeker aan!

Er was een probleem vanuit de leverancier uit Zweden, hetgeen door Glaskunst Art uitstekend is opgelost waardoor er geen vertraging is opgetreden.

Ik was op zoek naar een Loranto object, Glaskunst Art had deze in het assortiment maar niet op voorraad. Via mail gevraagd of deze nog leverbaar was en binnen een paar uur antwoord dat deze bij de... Ik was op zoek naar een Loranto object, Glaskunst Art had deze in het assortiment maar niet op voorraad. Via mail gevraagd of deze nog leverbaar was en binnen een paar uur antwoord dat deze bij de leverancier op voorraad was en evt. binnen 3 tot 4 dagen opgestuurd kon worden. Direct besteld en na 2 dagen was het object al binnen. Geweldige service en levering, dus zeker een aanrader!!

Scherpe prijs. Was niet meteen leverbaar maar werd goed gecommuniceerd daarover. Heel prettig afgehandeld.