Informatie website
Aftersales
5.6/10

Zoals altijd alles weer prima in orde. Goed verpakt.

Heel tevreden. De vazen werden opgehaald bij het magazijn en naar ons kantoor gebracht omdat we ze met spoed nodig hadden als cadeau voor relaties. Fantastisch!

Uitstekende klantgerichte service en snelle levering...Kortom wij zijn bijzonder tevreden en zullen bij gelegenheid de website graag weer bezoeken.

Glaskunst Art heeft bijzonder mooie producten en Service hoog in het vaandel! Daar kan menig bedrijf nog iets van leren. Er werd meegedacht en adequaat gereageerd. Dank je wel en tot een volgende... Glaskunst Art heeft bijzonder mooie producten en Service hoog in het vaandel! Daar kan menig bedrijf nog iets van leren. Er werd meegedacht en adequaat gereageerd. Dank je wel en tot een volgende keer!

Heel erg blij met mijn bestelling! Kristallen bol was nog veel mooier in het echt! super!!

Zeer goed geholpen door dit bedrijf. De eigenaar van Glaskunst Art heeft mij korting gegeven bij aankoop van meerdere glasobjecten, en heeft ze zelf gratis bij mij thuis afgeleverd wegens de waarde... Zeer goed geholpen door dit bedrijf. De eigenaar van Glaskunst Art heeft mij korting gegeven bij aankoop van meerdere glasobjecten, en heeft ze zelf gratis bij mij thuis afgeleverd wegens de waarde en fragiliteit van de objecten.

Hier is de klant nog koning. Mijn bestelling werd uitstekend verpakt al de volgende dag bezorgd terwijl er op de site 5 werkdagen levertijd werd aangegeven. Top bedrijf!