Informatie website
Aftersales
5.6/10

Ik ben zeer tevreden. De eigenaar is zeer vriendelijk en zijn passie voor glaskunst werkt zeer aanstekelijk. Het contact per mail was snel en perfect. Tevens werd mijn aankoop snel en uitstekend... Ik ben zeer tevreden. De eigenaar is zeer vriendelijk en zijn passie voor glaskunst werkt zeer aanstekelijk. Het contact per mail was snel en perfect. Tevens werd mijn aankoop snel en uitstekend verpakt bij mij thuis bezorgd. Ik zal deze webwinkel zeker nog vaker bezoeken.

Dit bedrijf verdient zeker een uitmuntende vermelding! De service en klantvriendelijkheid staat bij hen hoog in het vaandel, de klant is hier koning. De bestelde glassculptuur werd perfect verpakt!

Zeer klantvriendelijke benadering ! Daarnaast ruime keuze, prachtige objecten, vlotte levering en zorgvuldige verpakking.

Ik kan mijn aankoop bij Glaskunst Art alleen maar als uitmuntend kwalificeren. Het contact per mail was goed en snel, de productinformatie, en de snelle levering. Het product was ook zeer goed en... Ik kan mijn aankoop bij Glaskunst Art alleen maar als uitmuntend kwalificeren. Het contact per mail was goed en snel, de productinformatie, en de snelle levering. Het product was ook zeer goed en netjes verpakt. Ik ben als klant gewoon zeer tevreden. Dat maakt dat ik nu ook bijzonder geniet van mijn mooie aankoop.

Mijn bestelling werd snel en perfect afgewerkt

Een goede bediening, correcte levering en zorgvuldige verpakking. Een firma die je kan vertrouwen

Duidelijke communicatie via e-mail omtrent levering van pakket.

Duidelijke web-site. Leuke en erg mooie glas-art producten, Smooth-afhandeling, zeer dergelijke verpakking. Kortom, perfecte web-shop!!