Informatie website
Aftersales
5.6/10

De bestelling van een gitaar van glas is op een fantastische manier opgevolgd.
Zelfs persoonlijk afgeleverd. Dus de service is top en de gitaar is prachtig!

Elroy

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Plus de producten waren goed verpakt om breuk te voorkomen.

de Boer

De mogelijkheid om vele prachtige artikelen van glas en porcelein zelf in handen te kunnen houden in eigen omgeving en niet via het onmogelijke internet . De service van op tijd leveren zonder... De mogelijkheid om vele prachtige artikelen van glas en porcelein zelf in handen te kunnen houden in eigen omgeving en niet via het onmogelijke internet . De service van op tijd leveren zonder tijdsdwang.Ik zal het missen als ik weer iets cadeau wil geven en het inderdaad via het net moet doen .Niet dus!.Nogmaals dank met prachtige herinneringen aan uw bovenverdieping vol met speeltjes van de kinderen naast het glaswerk en de oudere heer met zijn prachtige schalen van leerlingen !

Herman

Goede kwaliteit en betaalbaar.Ga zo door ,vr.gr. Herman Groenendal

Dave

Het design is mooi als je vergelijkt met andere aanbieders, wat ze beter moeten doen is de actuele voorraad op de site zichtbaar maken, want het kan zijn dat een klant niet 1 asbak wil maar gelijk 4... Het design is mooi als je vergelijkt met andere aanbieders, wat ze beter moeten doen is de actuele voorraad op de site zichtbaar maken, want het kan zijn dat een klant niet 1 asbak wil maar gelijk 4 of 5, nu heb ik dus 3 verschillende ipv 3 dezelfde

H.M.

Ik heb al eerder een beoordeling gegeven,waarschijnlijk op een vraag van Glaskunst zelf.
Onze aankoop[een cadeau voor iemand] bleek een sucses. Het bedrijf komt heel betrouwbaar over. Geeft prima service en verkoopt mooie producten,die zorgvuldig worden verpakt en verzonden,als je dit wenst ook nog zonder meerkosten in een mooie verpakking.

Mariette

Wat U beter kan doen weet ik niet. Snelle levering. Mooi ingepakt.

Marion

Mijn zus en zwager hebben elkaar 40 jaar geleden ontmoet in Leerdam. Als huwelijkscadeautje heb ik voor hun 40 jarig huwelijk deze spiraal gegeven.Het werd zeer gewaardeerd.

M.P.

Het was gewoon allemaal goed, uitermate vriendelijk en correct.

Tammie

Zeer snelle levering ondanks de grote drukte bij de koeriers diensten!