Informatie website
Aftersales

Paul

Betrouwbare webshop met een mooi assortiment glaskunst. Ik heb nu drie keer besteld bij Glaskunst Art. De bestellingen zijn steeds op tijd verzonden. Er wordt echt moeite gedaan om de spullen zo... Betrouwbare webshop met een mooi assortiment glaskunst. Ik heb nu drie keer besteld bij Glaskunst Art. De bestellingen zijn steeds op tijd verzonden. Er wordt echt moeite gedaan om de spullen zo goed mogelijk te vepakken om schade te voorkomen. Niettemin is mijn eerste bestelling met een kleine beschadiging aangekomen. De after sales was vervolgens goed bereikbaar. De service is vriendelijk, snel en adequaat. Ik ben heel tevreden over deze winkel.

Uitgebreide en juiste informatie over een artikel en de foto's geven een artikel goed weer. Snelle levering. Doordat de artikelen erg goed verpakt waren zijn ze ongeschonden aangekomen. Er werd snel... Uitgebreide en juiste informatie over een artikel en de foto's geven een artikel goed weer. Snelle levering. Doordat de artikelen erg goed verpakt waren zijn ze ongeschonden aangekomen. Er werd snel gereageerd op een mail met een vraag van mijn kant.

Francisca

Ik heb al best veel mooie objecten gekocht bij Glaskunst -Art, ben heel tevreden over het contact via Whatsapp. Levertijd is over het algemeen snel, goed ingepakt. Ben erg tevreden.

Snelle reactie bij stagnering levering. De levering is niet gelukt maar dit lag absoluut niet aan Glaskunst Art maar aan de externe bezorgdienst. Glaskunst Art doet nu haar best om de levering... Snelle reactie bij stagnering levering. De levering is niet gelukt maar dit lag absoluut niet aan Glaskunst Art maar aan de externe bezorgdienst. Glaskunst Art doet nu haar best om de levering alsnog te leveren. Wel te laat voor de verjaardag maar dit ligt NIET aan Glaskunst Art. Alle vertrouwen dat de schaal alsnog wordt geleverd. Glaskunst art heeft een collage foto gemaakt van het product om als pre-cadeau view te geven

Adequate beantwoording van vragen en pakket snel in huis.

Snelle verzorging en zeer goed ingepakt en verzonden.

Prachtige producten, aantrekkelijke aanbiedingen en een uitstekende klantenservice.

Staan je te woord via telefoon, doen belofte in dat gesprek en komen het direct na. Top service dus!!