John Pieterse

Zeer prettig, snelle levering en vriendelijke medewerkers

Thomas van den Heuvel

Snelle afhandeling en levering

Sabina Reitsma

Niet zo best

Reactie Glassboardstore.nl:

Hi Sabina,
Dank voor bericht en feedback. Wij zijn het helemaal met u eens! Helaas is er bij uw bestelling het een en ander mis gelopen. Nogmaals excuses daarvoor.
Wij zijn u tegemoet...
Hi Sabina,
Wij zijn u tegemoet gekomen door in ieder geval de verzendkosten terug te storten op uw rekening. Wij hopen een eventueel toekomstige order beter van dienst te kunnen zijn.
Nogmaals excuses voor ongemak!
Verkoopteam Goodstore

Sam Koopman

Fijne service. Goed verpakte en snelle levering

Cocky Hemkes-Verhoeven

Netjes geleverd levertijd het duurde wel even voor ik mijn geliefde foto erin kon doen.

Annelies Claes

Ik was teleurgesteld van het product. Het plexiglas weerspiegelt enorm. Op de houten achterkant stond een schoenafdruk, en het witte papier dat initieel in de lijst zat was vuil (ik hoopte mijn... Ik was teleurgesteld van het product. Het plexiglas weerspiegelt enorm. Op de houten achterkant stond een schoenafdruk, en het witte papier dat initieel in de lijst zat was vuil (ik hoopte mijn poster dat iets kleiner is dan 40*60 na te brengen op dit papier, mar dat ging niet omdat het te vuil was).

Raimond Paulus

Zeer positief. 1ste besteld. Alles correct verlopen