Boordevol management

Goede kwaliteit van de bakframes t.o. de prijs. En snelle levering erg blij mee.

Henk Steenbeek

Goed en snel geleverd.

Hospitality House BVBA

Trage service

Gevel

Mooi artikel, zorgvuldig geleverd

Wesley Meertens

Goede service en goed product

Kim

Duidelijke beschrijvingen op de website, snelle levering

Wiel Moonen

Snelle levering, product wat ik had bestelt voldeed precies aan het gene wat ik had verwacht en de prijs was goed.

Memory Vrijheidsmuseum

Ik heb deze bestelling gedaan op donderdag 1 juni, en dacht dat deze snel bezorgd zou worden ivm vakantie, dit pakket is dus in mijn vakantie bezorgd, en voor de deur neergezet.
er is getekend...
er is getekend met mv, ik denk memory vrijheid, het museum waar ik voor had besteld, en gewoon denk ik door de bezorger gedaan.
mijn buurvrouw heeft na een aantal dagen het pakket voor de deur zien staan en maar naar binnen gehaald.
misschien zijn de bezorgers het aandachtspunt!!

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Zoals besproken betreuren wij de situatie dat het met bezorgen mis is gegaan via DHL. Er is in goed overleg besproken dat wij de verzendkosten hebben terug gestort als compensatie....
Goedemiddag,
Nogmaals excuses voor het ongemak!
Verkoopteam Goodstore

van der Meulen

Fijn bedrijf met mooie producten

Jan Van Rijsingen