Steven Vis

Prima, op levertijd letten

Matthias De Smet

Ik heb mijn pakje besteld, en kreeg het op de beschreven datum. Ik twijfelde eerst een beetje, omdat ik ergens een slechte review zag. Maar ik was positief verrast door de service. Mijn bestelling... Ik heb mijn pakje besteld, en kreeg het op de beschreven datum. Ik twijfelde eerst een beetje, omdat ik ergens een slechte review zag. Maar ik was positief verrast door de service. Mijn bestelling was zeer goed ingepakt (misschien zelfs iets té goed, er waren veel plastic verpakkingen). Ik had ook een retired set besteld. Dit was de allereerste keer dat ik dat deed, en was niet heel zeker wat ik moest verwachten. Maar ook hier was ik aangenaam verrast. De doos was in heel goede staat.

Erik-Jan Moes

Bestelling gedaan.
Alleen jammer dat het niet goed ging.
Mail gestuurd en goed opgelost.
Bestellingen zijn heel en erg goed verpakt aan gekomen.

Mike Visser

Product voldeed aan verwachting.

Netjes verpakt

Floris Koster

Goede prijzen, iets langzamere verzending van vermeld

P.J.L. Bus

Super service!

Harry Cuperi

Zeer goed geregeld pakket was op tijd bezorgd

Patrick Cornelis

Goed.

Wouter Vanderstede

Producten zijn ok. Levertijden kunnen beduidend langer zijn dan wat beloofd wordt op de website. Probleem lag niet bij de pakjesdienst maar bij handelingen voor verzending. Graqg eerlijkheid over... Producten zijn ok. Levertijden kunnen beduidend langer zijn dan wat beloofd wordt op de website. Probleem lag niet bij de pakjesdienst maar bij handelingen voor verzending. Graqg eerlijkheid over verzendtijden.

Bram Slot

Slecht, reageren niet op mailtjes en bij bellen komen er smoesjes. De beloofde afleverdag is niet gehaald. Krijgt pas via een email te horen dat er vertraging is. Zelfs de daarin aangegeven... Slecht, reageren niet op mailtjes en bij bellen komen er smoesjes. De beloofde afleverdag is niet gehaald. Krijgt pas via een email te horen dat er vertraging is. Zelfs de daarin aangegeven afleverdatum wordt niet behaald. Maar proberen of ik mijn geld kan terug krijgen dus.