Gijs Kronenberg

Uitstekend, snelle service.

Jaap Smit

Hele bestelproces prima verlopen!!

Harald Fluks

Prima bedrijf!

Heldere communicatie tijdens het bestelproces. Het pakketje is op tijd en in goede orde ontvangen. Alles was zorgvuldig verpakt.

Peter

Ideaal voor korting op nieuwe sets.

JW

Uistekend, altijd bij een eerste bestelling bij een winkel zullen er twijfels zijn, maar dit was perfect geregeld. Items zelfs binnen gekregen voordat het bij de winkels in de schappen ligt.

Gerrit van der Sleen

Goed en correct.

G.I. Kroese

Order ging niet helemaal goed, maar uiteindelijk zijn we eruit gekomen

Bart Bosch

Levering te laat, na telefonisch overleg waarin beloofd werd dat de Baklijst zeker op woensdag zou arriveren, kwam hij niet. Als ik dat geweten had dan had ik hem niet besteld. Normaal gesproken... Levering te laat, na telefonisch overleg waarin beloofd werd dat de Baklijst zeker op woensdag zou arriveren, kwam hij niet. Als ik dat geweten had dan had ik hem niet besteld. Normaal gesproken niet zo´n probleem, maar ik had een opdracht die echt woensdag opgeleverd moest worden. Heel vervelend, beloof het dan niet!!!

Yvonne Janssen

Ik heb nu tweemaal iets besteld en bij de bezorging ging er veel fout. Dat bracht veel gedoe met zich mee. Toch heeft Goodstore dit steeds goed opgelost. Ze bleven vriendelijk en uiteindelijk heb ik... Ik heb nu tweemaal iets besteld en bij de bezorging ging er veel fout. Dat bracht veel gedoe met zich mee. Toch heeft Goodstore dit steeds goed opgelost. Ze bleven vriendelijk en uiteindelijk heb ik de bestelde producten toch gekregen.

ruud houben

Prima site, snelle levering!