Mirjam Visser

Super goed

arma brouwer

Mooi materiaal, snelle afhandeling, goed verpakt.

Marcel

Levering zou 1 dag later gebeuren. Maat dat werderden 14 dagen!! Had wat nodig voor een uitvaart.. Tja levering 14 dagen is dan een beetje laat. Pakket niet aangenomen, hoop dat is mijn centen snel... Levering zou 1 dag later gebeuren. Maat dat werderden 14 dagen!! Had wat nodig voor een uitvaart.. Tja levering 14 dagen is dan een beetje laat. Pakket niet aangenomen, hoop dat is mijn centen snel terug krijg!! Op de site staat nog steeds levering 1 dag!! Volgens good store lag het aan dhl maar dat klopte niet. Jammer

Reactie Glassboardstore.nl:

Hi Marcel,
Hi Marcel,
Zoals net telefonisch besproken hebben wij helaas moeten concluderen dat er bij u inderdaad 2 weken levertijd is ontstaan op uw bestelling. Dit heeft helaas meerdere oorzaken, zowel intern als bij DHL maar bent u wel de dupe van geworden.
Wij waarderen uw feedback en hopen een eventueel toekomstige order beter van dienst te kunnen zijn. Nogmaals excuses voor ongemak !
Verkoopteam Goodstore

OBS Rozengaardsweide

Uitstekend

Remco

Prima verzorgd en heel handig artikel!

Jan Struijs

Duidelijkheid, snelle afhandeling, zelfs bellen als de bode wat later komt dan de afgesproken tijd.

FCoo

Producten goed. Levering via DHL traag en onduidelijk.

Dewi Veldhuizen

De bestelling kwam veel later dan aangegeven op de website aan. 1 lijst miste en stukje glas in het hoekje. Het hout zat niet goed in elkaar, de bovenste strook hout van de lijst liet los tijdens... De bestelling kwam veel later dan aangegeven op de website aan. 1 lijst miste en stukje glas in het hoekje. Het hout zat niet goed in elkaar, de bovenste strook hout van de lijst liet los tijdens het ophangen.

Reactie Glassboardstore.nl:

Hi Dewi,
Hi Dewi,
Wij hebben elkaar nog gesproken telefonisch en afgesproken dat u even wat foto's zou toesturen die uw bevindingen zouden aantonen. Echter, wij hebben helaas niets meer van u mogen ontvangen.
Nogmaals het verzoek dit even te doen, zodat we kunnen kijken wat er gebeurd is bij uw levering en hoe we dit kunnen oplossen voor u!
Verkoopteam Goodstore

BOUDEWIJN VAN ROMPAEY