Patrick Vandervelpen

Goede ervaring

Fatih Koksal

Mooie producten ontvangen, goede service

Bas den Bakker

Ik zou zo weer iets kopen bij dit bedrijf.

Thomas

Goede ervaring, erg vlotte levering (zelfs eerder dan verwacht!)

H

Duur en slechte kwaliteit

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Dank voor uw feedback! Wij hebben dit telefonisch besproken en geven op basis van uw feedback aan onze afdeling Marketing door om de webshop aan te passen. Er moet inderdaad duidelijker staan dat het een gebroken wit / licht ingewassen gloed heeft en niet wit is. Stond op sommige plekken wel goed, maar andere plek was dit inderdaad onduidelijk.
Gelukkig heeft u recht van retour en krijgt u netjes uw geld terug gestort op uw rekening !
Goodstore afdeling Verkoop

S. van Zadelhoff

Particulier

Margreet Trommel

Slecht

VJH Schell

Voor de bestelling gebeld of de fietsbeugel voorradig was, kon iets langer duren omdat het rechtstreeks van de fabriek kwam. Werd toch heel snel geleverd, een goed produkt tegen een mooie prijs.... Voor de bestelling gebeld of de fietsbeugel voorradig was, kon iets langer duren omdat het rechtstreeks van de fabriek kwam. Werd toch heel snel geleverd, een goed produkt tegen een mooie prijs. Communicatie zowel telefonisch als via internet met Goodstore was klantgericht.