E. Winktet

Matig

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Vervelend dat jullie niet tevreden zijn over de levering van de 3 led lampen. U heeft op zondag besteld en ik zie dat DHL de bestelling op donderdag heeft afgeleverd, zat dus inderdaad 4 dagen tussen in plaats van 1 dag.
Ik deel u via email nog een kortingscode waar u mogelijk uw voordeel uit kunt halen mocht u nog een keer bij ons bestellen.
Wij hopen een eventueel volgende bestelling beter af te kunnen handelen voor u. Excuses voor het ongemak en nogmaals dank voor de feedback!
Verkoopteam Goodstore

Gerard Slaman

Snel en goed

Robin Klerx | Hekkelman

Producten zien er over het algemeen goed uit. Helaas zijn 5 van de 10 producten beschadigd aangekomen. Dit besproken met de klantenservice en tot zover een fijne oplossing. We wachten de vervangende... Producten zien er over het algemeen goed uit. Helaas zijn 5 van de 10 producten beschadigd aangekomen. Dit besproken met de klantenservice en tot zover een fijne oplossing. We wachten de vervangende producten geduldig af.

Reactie Glassboardstore.nl:

Beste Robin,
Beste Robin,
Bedankt voor uw feedback. U had inderdaad te maken met transport schade. Deze was netjes op tijd door u gemeld en wij hebben de 5 beschadigde producten vervangen voor nieuwe exemplaren. We vinden het fijn dat u heeft aangegeven dat dit zo prettig is opgelost.
Het Goodstore Verkoopteam

M.A frieling

4 poster lijsten besteld, vlotte bezorging en prima product!

Nico Westdorp

Uitstekende ervaring

Ernest Van Vyve

Heel goed ingepakt.

Atie van der Pool

P.J. Den Besten

Super goede service en mooie fotolijsten