Tilde Van Ginderachter

Slecht. Nog niks ontvangen, geen mail dat pakket onderweg is, geen track and trace nummer. Wel n mailtje om levering, die er nog steeds niet is, te beoordelen.

Reactie Glassboardstore.nl:

Beste Tilde,
Dank voor uw feedback! Helaas dat het niet helemaal goed is gegaan bij uw bestelling.
Beste Tilde,
Wij hebben u hier zowel vorige week als zojuist over geprobeerd te bellen, echter tot tweemaal toe de voicemail. Ook op mijn email aan u hebben wij helaas geen antwoord mogen ontvangen.
Op het moment dat u de bestelling heeft geplaatst via de webshop op 24-12 ging de toeleverancier net een vakantieperiode in van 2 weken. Zodoende is uw order na openen direct verzonden afgelopen vrijdag. Wellicht heeft u inmiddels al uw fietsenrek mogen ontvangen.
Mocht u toch nog in contact willen komen met ons om de order te bespreken dan kan dat uiteraard! Tevens kunt u het pakket uiteraard weigeren indien dit te laat wordt bezorgd, dan krijgt u netjes uw geld terug gestort op uw rekening. Nogmaals excuses voor ongemak!
Verkoopteam Goodstore

Gijs Kronenberg

Uitstekend

Stefan De vos

Uitstekende snelle levering, correct, mooi en goed verpakt, alleen maar positieve ervaring.

Sannie Smit

Mooie lijst, prima ervaring