Ritsu Vandewalle

Heel mooi dat het bedrijf minder vraagt dan de originele set prijs dat Lego vraagt en ook dat het dan nog eens splinternieuwe sets zijn die nog op de markt moeten verschijnen. Dag is gewoon... Heel mooi dat het bedrijf minder vraagt dan de originele set prijs dat Lego vraagt en ook dat het dan nog eens splinternieuwe sets zijn die nog op de markt moeten verschijnen. Dag is gewoon fenomenaal. Ik raad dit bedrijf zeker aan voor grote en kleine Lego fans. Ik heb mijn bestelling redelijk snel kunnen afhalen van het afhaalpunt en de sets waren ook heel goed verpakt vanbinnen. Ik zal zeker nogmaals een aankoop doen op deze website.

Gerben Hazebroek

Persoonlijke en goede service, snelle levering.

Ed Bolte

De bestelde artikelen waren niet meer te leveren

Jordy Beckers

Snelle levering, goedkoop en de Lego was dusdanig goed ingepakt dat er geen schade aan de doos kan ontstaan.

Charlotte De groot

Mark

Betrouwbaar en nette levering dus producten zijn goed ingepakt

Sofie

Alles prima.
Alles prima.
Was de eerste bestelling die ik deed bij Goodbricks. Ik bestelde en had het de volgende dag in huis, dus ook een aanrader voor Belgische klanten. Alles was prima verpakt, de doos was goed opgevuld zodat de inhoud niet werd beschadigd tijdens het vervoer. Ik kom zeker terug naar deze webshop.

Marius Hendriksen

Prima. Mooie website, snelle levering en nette prijzen

H de Hoog

Levertijd kon beter . Geen excuses hebben ivm drukte

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag meneer de Hoog,
Goedemiddag meneer de Hoog,
Zoals net telefonisch besproken heeft u op 19-12 bij ons besteld en hebben wij op 21-12 de zending verwerkt. Op 23-12 is er afgeleverd bij de buren. Enerzijds niet conform online levertijd, maar gaven in de opdrachtbevestiging al aan dat het deze week erg druk was met de pakketzending voor de feestdagen.
Fijn dat er in ieder geval nog voor de kerst geleverd is, nogmaals dank voor bestelling en feedback. Wij hopen een eventueel toekomstige bestelling sneller te kunnen verwerken!
Verkoopteam Goodstore