Jeanine Flake

Mooie lijst en snelle levering

Dennis

Onduidelijk en traag

Reactie Glassboardstore.nl:

Beste Dennis,
Beste Dennis,
Bedankt voor uw feedback. We hebben meerdere malen geprobeerd om met u in contact te komen om uw feedback te bespreken om zo verbeter punten voor afhaal bestellingen te vinden. Dit is helaas niet gelukt.
We gaan het afhaal proces wel goed onder de loep nemen om te kijken waar we het kunnen verbeteren. Uw voornaamste klacht is dat u het bericht dat het klaar ligt niet heeft ontvangen. Wij gaan er nog steeds vanuit dat dit een technisch mankement is geweest en we kunnen niet achterhalen waarom u deze niet heeft ontvangen terwijl het systeem aangeeft deze wel te hebben verzonden. Uw bestelling lag namelijk de volgende werkdag al klaar om afgehaald te worden.
Het punt dat u een standaard wordt bevestigd dat het wordt verzonden is meegenomen in de verbeteringen die wij gaan doorvoeren.
We vinden het jammer dat door het ontbreken van deze afhaal e-mail u er een negatief gevoel aan heeft overgehouden en u hierdoor langer heeft gewacht dan nodig.
We hopen dat de producten verder wel naar wens zijn.
Onze excuses voor de ervaring.
Het Goodstore Verkoopteam!

Marian Otterloo

Zijn e sterke punten

Kevin Thomassen

Goed verpakt verzonden!

Frank Jelgersma

Goede eikenhouten lijsten op maat gemaakt en vlot geleverd.

Gillian

Alles keurig geregeld alleen ging het even fout met het versturen van de track and trace maar na een telefoontje was dat opgelost.

Odette de Graaf

Goede afhandeling van mijn bestelling

Raymond Habbé

Zeer goede ervaring

De Kroes

Late levering, weinig communicatie

Reactie Glassboardstore.nl:

Beste Elise,
Beste Elise,
Dank voor uw feedback. Vervelend dat de order niet helemaal is gelopen zoals u had verwacht. Ik zie dat er 2 weken vertraging zat op uw bestelling door een container die er langer over deed dan gepland. Ook is er bij uw zending een exemplaar beschadigd aangekomen zie ik door transport. Vervelend, maar kan gebeuren bij dit soort relatief kwetsbare producten.
Wij hopen dat een eventueel toekomstige order beter verloopt via onze firma.
Nogmaals excuses voor ongemak en dank voor uw begrip!
Verkoopteam Goodstore