Christian S

Niks op aan te merken, prima en goed verpakt geleverd

R. Verhoeff

Krijtbord besteld. Prima product! Maar product blijkt niet retourneerbaar. Niet goed gelezen, maar toch jammer! Wellicht toch iets duidelijker maken voor mensen zoals mij.

Magd Adams

Snelle service

Katelijne Theuwissen

Levering van bestelde lampen liep vertraging op. ik stuurde bericht en kreeg daarop prompt reactie. Dat is fijn, want zo wist ik hoe de zaken stonden. De levering kwam inmiddels in goede orde aan.

Remco van Meggelen

Helaas klopt de levertijd niet

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag Remco,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en hebben dan ook geprobeerd om contact te zoeken.
Helaas tot op heden zonder...
Goedemiddag Remco,
Hartelijk dank voor de review.
Helaas tot op heden zonder succes.
Wellicht dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan kunnen we het een en ander doorspreken.
Alvast bedankt!
Linsey
Goodstore

Manou van de Zande

In eerste instantie niet goed, de levertijd was anders dan vermeld. Dit is met stiften goed gemaakt! ;-)

Peter Verdonck

Goede samenwerking

A Snikkenburg

Niet het product wat ik verwachtte

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken. Helaas tot op heden zonder succes.
Mocht u alsnog even contact met ons op willen nemen hierover horen wij dat uiteraard graag.
Dan kunnen we het een en ander doorspreken.
Linsey
Goodstore

Daantje

In het begin was ik vrij sceptisch over de levering omdat ik dacht dat de doos al beschadigd zou binnenkomen. Tevens was dit helemaal niet het geval. Ik had een redelijk klein doosje besteld en de... In het begin was ik vrij sceptisch over de levering omdat ik dacht dat de doos al beschadigd zou binnenkomen. Tevens was dit helemaal niet het geval. Ik had een redelijk klein doosje besteld en de doos waar het al in kwam was al 2 slagen groter. De legodoos was zowel in normaal plastic als in bubbeltjesplastic verpakt. Ook was de doos voldoende opgevult om schuiven te voorkomen.
Verpakking is dus top! Levering was ook top! Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling al binnen. Ik ga hier so wie zo vaker bestellen!!

CGA Brouwers

Goede kwaliteit eikenhout lijst
Gemakkelijk om op de site het te vinden
Goede prijs