Henk Mulder

Niet zo denderend.
Niet zo denderend.
In de bevestiging las je alleen maar over "bezorgmoment" niet over "afhaalmoment". "Dat is onze standaardmail" zei de dame aan de telefoon (zoiets van "jammer dan, kan boeien").
Geen informatie gekregen omdat geen afhaalbericht is gemaild (zelf achteraan gegaan. "Ligt al klaar hoor" zei de dame aan de telefoon (niks van "oeps da's lullig!")
Uiteindelijk lagen de verkeerde lijsten "al" klaar en heb ik 20 minuten gewacht totdat een zeer aardige en klantvriendelijke heer ze uit de voorraad had getoverd.

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij werken met een geautomatiseerd systeem dus vandaar dat u een standaard...
Goedemiddag,
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij werken met een geautomatiseerd systeem dus vandaar dat u een standaard email van ons heeft ontvangen. Daar heeft ook even de miscommunicatie gezeten.
In ieder geval fijn om te horen dat mijn collega dit ter plekke alsnog op heeft kunnen lossen en nogmaals onze excuses voor de gang van zaken.
Linsey
Goodstore

Anneke schra

Positief

Romana Hrvatin

Prima ervaring, geen klachten.

E Lamers

Super, goed verpakt en geleverd zoals aangegeven(optijd). Goed geprijsd en beschikbaar hier gaan wij zeker vaker bestellen

M Terwiel

Besteld , verstuurd en vlot ontvangen . Daar moet en kon ik op rekenen.

Bram van de Pol

Prettig

Gerrit van der Sar

Perfect. Om 16.00 uur besteld. De volgende dag om half elf in huis. Prima prijs

L Stoop

Snelle en in goede conditie geleverd

Joël van der Meer

Redelijk. Paar gemiste kansen beloofde onderdelen niet geleverd

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag Joel,
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij zullen de feedback doorzetten naar ons magazijn want dit had zeker...
Goedemiddag Joel,
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij zullen de feedback doorzetten naar ons magazijn want dit had zeker meegeleverd moeten worden.
In ieder geval wel fijn om te horen dat de tafels inmiddels in elkaar staan en hopelijk heeft u er toch heel veel plezier van!
Mochten er verder nog vragen zijn hoor ik het wel en graag tot een volgende bestelling!
Linsey
Goodstore