Pauline Peeters

Fijne website, goeie prijzen en vriendelijke service

Marian Brokking

Na een foutje met mijn betaling heb ik meteen contact opgenomen via de telefoon. De medewerker aan de andere kant van de lijn was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam

Suntime

Heb 1 maand moeten wachten op m’n bestelling. Sommige kliklijsten waren hier en daar wat beschadigd maar had geen zin om ze terug te sturen moest ik nog langer wachten.. en in het meegeleverde... Heb 1 maand moeten wachten op m’n bestelling. Sommige kliklijsten waren hier en daar wat beschadigd maar had geen zin om ze terug te sturen moest ik nog langer wachten.. en in het meegeleverde boekje kwam ik er achter dat er een aanbieding was vanaf 10stuks en ik had er 9 besteld en die waren duurder dan de 10stuks aanbieding🤷‍♂️ Al om al wel tevreden maar een vage ervaring rijker..

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben u nog wel geprobeerd te contacten want beschadigingen kunnen altijd worden opgelost door ons, Helaas tot op heden zonder succes.
Dus wellicht dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen?
Want wij vinden dit uiteraard erg vervelend om te horen.
Alvast bedankt en wij horen graag van u!
Linsey
Goodstore

Danny Leurs

Duidelijke richtlijnen en mails worden vrij snel beantwoord.

Benjamin Meeus

Zeer goede pre-order prijzen! Al 3x maal besteld, altijd perfect ingepakt.

Piet Teunissen

Snel en correct