Ries Colijn

Met Goodbricks zelf geen problemen. Wel met het vervoersbedrijf DHL.

Elma Schaap

Snel geleverd Goed ingepakt

Wil Langedijk

Wat een service! Ik wilde de lamp snel hebben. Ik werd gebeld na een mail. Er is voor gezorgd ,dat ik zonder extra kosten een deel levering kreeg. Had ik in elk geval de lamp heel snel.
En...
En heel mooi de lamp, wat een eye catcher, super blij mee.

Patricia

Prima service

Rob Hermans

Uitstekend product met prima verpakking. Bij bezorgdienst was product in eerste instantie zoek. Onmiddellijk werd het product nogmaals verstuurd en snel in goede orde ontvangen. Prima service!

Eveline Van Toor

Helaas heb ik , nadat ik op 4 februari 3 fotolijstjes besteld heb, nog steeds niets ontvangen. Ik ben dus ontevreden

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemorgen Eveline,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben elkaar zojuist gesproken en de order zal alsnog vandaag worden verzonden.
Onze excuses voor de verwarring en hopelijk...
Goedemorgen Eveline,
Hartelijk dank voor de review.
Onze excuses voor de verwarring en hopelijk worden ze morgen alsnog netjes afgeleverd.
Prettige dag en hopelijk alsnog graag tot een volgende bestelling!
Linsey
Goodstore

Michael

Goede en snelle service

Aimé De Grave

Correct afgehandeld

Titus Mulder

Prima bedrijf . alleen jammer dat ze in onze regio een slechte koerier hebben in dhl

Lodewijk Hordijk

Mooie lijsten met enige vertraging