Paula Dek

Alle lof voor dit bedrijf tot 3 keer toe was de glasplaat kapot e steeds stuurden ze een nieuwe.

Erik Oortwijn

Goed geholpen
was een probleempje (door mezelf) met de bestelling en dat hebben ze prettig en goed opgelost

Nicolas Van de Velde

Eerst wat achterdochtig omdat het bedrijf volledig onbekend was voor me en weinig recepties te vinden waren die geloofwaardig leken. Uiteindelijk toch bestelling geplaatst en aangenaam verrast!... Eerst wat achterdochtig omdat het bedrijf volledig onbekend was voor me en weinig recepties te vinden waren die geloofwaardig leken. Uiteindelijk toch bestelling geplaatst en aangenaam verrast! Goede communicatie, correcte verzending. Track & trace tijdig ontvangen. Product perfect verpakt en in goede staat ontvangen! Aanrader!

Podium Boxtel

Leuke producten, maar levering blijft uit. Uiteindelijk is het wel in orde gemaakt

Henk van Haren

Positief en de kunstlijsten zijn in een goede verpakking afgeleverd.

Marjo Hegmans

Zeer correct te woord gestaan door een meedenkende medewerker. Producten snel ontvangen en voldeden volledig aan mijn verwachtingen.

Marrianne Kunstidee

Rens Konigshofen

Mooi, helaas niet zo als beloofd de volgende dag geleverd, maar was erg goed en zorgvuldig ingepakt