Tineke van der Heide

Vlot en duidelijk

louise stuijfzand

Ik ben tevreden over de aankoop en afwikkeling van de aankoop, wat betreft verpakking en transport. Ik heb ook telefonisch contact gehad en per email. Ik ben vriendelijk te woord gestaan en mijn... Ik ben tevreden over de aankoop en afwikkeling van de aankoop, wat betreft verpakking en transport. Ik heb ook telefonisch contact gehad en per email. Ik ben vriendelijk te woord gestaan en mijn wensen zijn ingewilligd. Kortom prima service en aankoop.

Margo

Top! Bestelling werd snel verwerkt en bezorgd. Maar ik kon toch nog op het laatste moment een item toevoegen aan de bestelling!

Eva Eremias

Snel, goed verpakt, goede prijs

Mieke Caekebeke

Tevreden

Johan Hendriks

Goede en snelle service

Willie de Vries

Heel goed

Elisabeth de Groot

Linda Smet

Deel van bestelling was niet toegekomen. Het heeft bijna een maand geduurd vooraleer ik de volledige bestelling heb toegekregen.Ik betreur het dat ik zo weinig informatie heb gekregen over de niet... Deel van bestelling was niet toegekomen. Het heeft bijna een maand geduurd vooraleer ik de volledige bestelling heb toegekregen.Ik betreur het dat ik zo weinig informatie heb gekregen over de niet verstuurde bestelling, het kon vlotter in mijn ogen. Nochtans heb ik nog het volle vertrouwen in jullie firma. Hopelijk verloopt het de volgende keer vlotter

Sander Visser

Kwaliteit en betrouwbaar