Ingrid Kluft

Super goed verpakt en snelle levering

Fier

Ik krijg alleen maar geen tracking nummer,en levering tijd .

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar helaas tot op heden zonder succes.
Ik heb het even nagekeken en deze...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Ik heb het even nagekeken en deze bestelling staat inmiddels op afgeleverd (23-11 om 15:28)
Mocht dit niet het geval zijn horen we dat uiteraard graag.
In ieder geval onze excuses voor de (eventuele) vertraging en alvast een prettige avond!
Linsey
Goodstore

Pieter Ruijgrok

Prima service

Paul van Haren

De service is sneller dan het licht👍🏻👍🏻👍🏻

Hennie Thus

Prima ervaring; pass-partout besteld en zorgvuldig verpakt gekregen.

L Osinga

Goed bedrijf

Patricia S.

Fietsenrek besteld. Werd keurig geleverd. Bezorgkosten inclusief.

Niels Roos

De passe-partout kwam gekreukt aan. Dat was jammer maar er wordt snel een nieuwe opgestuurd of je kan je geld terug krijgen. Goede klantenservice.

Jaap van der Boon

Gerrit van der Sar

Bericht met een vraag over kortingen is niet beantwoord. Genoemd ophangsysteem vind ik niet zo sterk

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag Gerrit,
Hartelijk dank voor de review.
Ik heb het even nagekeken en wij hebben geen email ontvangen met andere vragen dan de levertijd.
Mijn collega Marvin had daar netjes op...
Goedemiddag Gerrit,
Hartelijk dank voor de review.
Mijn collega Marvin had daar netjes op geantwoord dus ik denk dat de andere mail helaas nooit bij ons aangekomen is.
In ieder geval onze excuses voor de miscommunicatie en veel plezier van de lijsten!
Linsey
Goodstore