BERNADETTE RENDERS

Snelle service , betrouwbaar ,verzorgde verpakking

Fred Bervoets

Betrouwbaar

Caroline McCarthy

Goed assortiment, trage levering.

Michiel Ulbrich

cynthia pape

Goeie ervaring netjes ingepakt alleen mijn lijst was krom

Rudi Elting

Slecht telefonisch een afspraak gemaakt dat het product binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Vorige week maar eens gebeld en ik moet de voorwaarden van de website aan houden. Toen beloofd... Slecht telefonisch een afspraak gemaakt dat het product binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Vorige week maar eens gebeld en ik moet de voorwaarden van de website aan houden. Toen beloofd uiterlijk dinsdag / woensdag wordt het geleverd. Net maar weer eens gebeld wordt nu volgende week dinsdag/ woensdag maar wel met excuses dat het zo niet hoort. Dat is mooi maar heb ik niks aan we zitten er op te wachten, anders hadden we verder gekeken.

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Echter hebben wij soms helaas ook te maken met overmacht gezien de...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Echter hebben wij soms helaas ook te maken met overmacht gezien de vertraging direct vanuit de fabriek is gekomen.
In ieder geval nogmaals onze excuses voor het ongemak en mochten er verder nog vragen zijn hoor ik het wel.
Linsey
Goodstore

Paul Jacobs

Ik ervaar het bedrijf als professioneel, ondanks dat het bestelde niet geheel voorradig was

Mark van der zanden

Top

Jacob Theunisz

Veel keuze, goede verpakking en snelle levering

Jaap Burggraaf

Positieve ervaring met het bedrijf, snelle levering en goede informatievoorziening.
Productinformatie en filtermogelijkheden op site kunnen echter verbeterd worden.