Marieke Derksen

Goed. Snel geleverd en keurig verpakt.

Krex Vormgeving

Perfect

De Kribbe Horeca BV

Prima leverancier van menuhouders. Overzichtelijke website, snelle afhandeling en prima service

Bart Pastoor

Duidelijke site, what you see is what you get!

Terpstra Ids

Probleem met levering werd eerst bij mij gelegd uiteindelijk opgelost

R

Slecht: product incompleet

Daan van zuuren

Goede voorlichting,En netjes afgehandeld.

Leslie

Ben niet helemaal overtuigd. Ik had vorige week posterhangers besteld en die zouden binnen twee dagen bezorgd worden. We zijn inmiddels een week verder en ik heb nog niks vernomen. Ik heb zelf... Ben niet helemaal overtuigd. Ik had vorige week posterhangers besteld en die zouden binnen twee dagen bezorgd worden. We zijn inmiddels een week verder en ik heb nog niks vernomen. Ik heb zelf gebeld en werd ervan verzekerd dat ze begin deze week verstuurd zouden worden maar is nog niet gedaan. Verder ook geen communicatie gehad omtrent vertraging van mijn bestelling. Matige service dus.

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemorgen Leslie,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we deze gang van zaken ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Ik heb het even nagekeken en deze bestelling staat...
Goedemorgen Leslie,
Hartelijk dank voor de review.
Ik heb het even nagekeken en deze bestelling staat inmiddels op afgeleverd dus hopelijk is alles nu in goede orde ontvangen.
Nogmaals onze excuses hiervoor en mochten er verder nog vragen zijn hoor ik het wel!
Linsey
Goodstore