Anna van Roode

Order snel en correct afgehandeld

Hilde Laenens

Bestelling en levering zijn vlot verlopen. Krijtbord is ook precies wat we hadden verwacht. Aangename ervaring!

Julian 006 Inc.

Heb 3 lijsten besteld waarbij aangegeven stond dat ze 4-5 werkdagen levertijd hadden, deze kwamen echter de volgende dag al! Top kwaliteit en goed verpakt zodat ze niet beschadigd werden. Makkelijk... Heb 3 lijsten besteld waarbij aangegeven stond dat ze 4-5 werkdagen levertijd hadden, deze kwamen echter de volgende dag al! Top kwaliteit en goed verpakt zodat ze niet beschadigd werden. Makkelijk te gebruiken en over het algemeen hele goede service! :)

Thea

De bestelling is snel geleverd en ben tevreden met de planten

Marcel

Snelle service, leuke posters met unieke ideeen.

Alexandra

Mn verzending was snel verzonden en geleverd. De producten waren echt top kwaliteit. Ik had veel erger verwacht, gezien de prijs. Dus ik ben super tevreden over de service en heel blij met mijn... Mn verzending was snel verzonden en geleverd. De producten waren echt top kwaliteit. Ik had veel erger verwacht, gezien de prijs. Dus ik ben super tevreden over de service en heel blij met mijn producten.

Niels

Snel en producten in goede staat zoals beloofd.
Snel en producten in goede staat zoals beloofd.
Ik had eerder een 3 sterren beoordeling gegeven, maar dat bleek onterecht. Ik dacht dat een lijstje wat krassen had, maar dit bleek nog een beschermfolie te zijn.
Kan mijn 3 sterren beoordeling niet meer verwijderen dus bij deze de compensatie met een 5 sterren beoordeling :-)