Frederik Lanting

Om eerlijk te zijn... matig

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken. Helaas tot op heden zonder succes.
Wellicht dat u alsnog even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan kunnen we het een en ander doorspreken.
Alvast bedankt en ik hoor graag van u!
Linsey
Goodstore

Joost de Krey

Ik had hier nog nooit wat besteld. Maar mijn bestelling is netjes en keurig geleverd. Mooi ruim assortiment. Als ik weer eens wat nodig heb zal ik hier zeker weer wat bestellen.
Een zeer...
Een zeer tevreden klant!

Lisette

Dit is de eerste keer dat ik ervaring heb met dit bedrijf maar het pakket is goed bezorgt. En ik ben dit bedrijf tegen gekomen op google na het zoeken van fotolijsten 30×45.

Bart Schrijnder van Velzen

Bestellen gaat goed betalen gaat wat moeizamer en met rommelige meervoudige bevestigingen met verschillende bestelnummers per email

Denise Overwijk

Goede service

Ruseler Makelaars

1e bestelling

Ralph Vermeesch

Snel en goed verpakt geleverd

C

Snelle levering. Alleen jammer dat wanneer je op een lijstje klikt het duurder is dan op de clickbait. En later komt de btw er ook nog bij. Ik kreeg bij een bestelling een boekje met 10% korting op... Snelle levering. Alleen jammer dat wanneer je op een lijstje klikt het duurder is dan op de clickbait. En later komt de btw er ook nog bij. Ik kreeg bij een bestelling een boekje met 10% korting op lijsten, 2e bestelling ingevoerd was die niet geldig. Beetje misleidend allemaal.