M Kasteel

Iets besteld wat blijkbaar niet op voorraad was en ik ben ook niet geïnformeerd. Een week na de bestelling zelf gevraagd waar mijn bestelling bleef

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we deze gang van zaken ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij hebben elkaar inmiddels ook gesproken en het verhaal...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben elkaar inmiddels ook gesproken en het verhaal rondom deze lijstjes uitgelegd.
De order is gecrediteerd en het bedrag is teruggestort dus hopelijk is het hiermee verder opgelost.
In ieder geval nogmaals onze excuses en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Linsey
Goodstore

Mieke van Wanrooij

Na telefonisch contact is het probleem opgelost. Voor dit geld kun je geen gewoon glas verwachten.

Weijers

Slecht kapot glas bij levering

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag Jos,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben het even nagekeken en de bestelling die u bij ons heeft geplaatst is nog niet uitgeleverd vanwege onze voorraad.
Dus ik ben...
Goedemiddag Jos,
Hartelijk dank voor de review.
Dus ik ben bang dat u in de war bent met een ander bedrijf.
Ik heb u ook een aantal keren geprobeerd te bellen maar helaas zonder succes.
Wellicht dat u alsnog even telefonisch contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan kunnen we het verder toelichten.
Alvast bedankt en wij horen graag van u!
Linsey
Goodstore

C.A. Krijgsman

Bijzonder goed.

Robin ter Weele

Zeer goed !

Maggie de Groot

Eerst bestelling. Tevreden. Omdat ik tevreden met deze bestelling kan ik in de toekomst pas met feedback komen met retour/aftersales/klantenservice ervaring.

Roy Geurts

Snelle levering, top.

Dresens André

Op 19 jan. besteld en betaald maar nog steeds niks ontvangen. Dit is geen goede reclame voor U bedrijf! Graag reactie uwerzijds. Inmiddels reactie tweemaal ontvangen met duidelijke uitleg.

Jurjen

Scherp geprijsd voor redelijke kwaliteit