Marije

Bestelling niet ontvangen helaas. Wel een bevestigingsmail met de factuur maar geen track & trace (dus het is niet opgestuurd). In afwachting op reactie op mijn mail hierover ontving ik deze review... Bestelling niet ontvangen helaas. Wel een bevestigingsmail met de factuur maar geen track & trace (dus het is niet opgestuurd). In afwachting op reactie op mijn mail hierover ontving ik deze review mail. Vandaar dat ik geen positieve ervaring nog kan delen helaas.

willem jeronimus

Ik ben nog afwachtend vanwege mijn 2e bestelling

Klant vriendelijk

Maar mijn 2e bestelling voor dezelfde heb ik nog geen reactie ontvangen

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemorgen Willem,
Hartelijk dank voor de review.
IK heb het even nagekeken en deze bestelling staat inmiddels op afgeleverd.
Dit was gisteren om 12:45.
Hopelijk is alles nu verder...
Goedemorgen Willem,
Hartelijk dank voor de review.
IK heb het even nagekeken en deze bestelling staat inmiddels op afgeleverd.
Dit was gisteren om 12:45.
Hopelijk is alles nu verder compleet en zien we u graag weer bij een volgende bestelling!
Linsey

J. P. Pronk

Zeer snelle afhandeling van mijn bestelling, 1x een vijfpak Filament en 1 enkele Filament LED E27 Edison Curl. Mooie, sfeervolle lichtopbrengst en zien er ook nog eens geweldig uit in mijn... Zeer snelle afhandeling van mijn bestelling, 1x een vijfpak Filament en 1 enkele Filament LED E27 Edison Curl. Mooie, sfeervolle lichtopbrengst en zien er ook nog eens geweldig uit in mijn industriële hanglamp boven de eettafel.

Riny Boonen

Zeer goed.
Ook de service is uitstekend.
Aangezien er een artikel niet meer leverbaar was, kreeg ik een telefoontje hierover.
Ik kon een vervangend artikel uitzoeken en het...
Zeer goed.
Ook de service is uitstekend.
Ik kon een vervangend artikel uitzoeken en het prijsverschil hoefde ik niet te betalen.

Sietske Dijkstra

Mooi product voor goede prijs

Martijn Giele

Net verpakt en snel verzonden

Wendy Kuper

Goede service, na bestelling lampen waarvan 1 het niet deed, probleemloos vervangen

Francien Hakkens

Prima, je ontvangt wat je besteld. geen verrassingen. mooi op tijd.

Jan Kok

Goede service en snelle levering