Vishandel gundlach

Hella Quist

Goede stevige lijst, precies zoals ik wilde, prima verpakt en tot mijn verbazing de volgende dag al geleverd, klasse!

Centrale Apotheek Dupont, Centraleapotheekdupont@hotmail.com

Vooreerst was het een makkelijke zoektocht naar thermische papierrollen: gewoon de afmetingen invullen en daar verschenen al de juiste thermische papierrollen. Voor het invullen van de aantallen was... Vooreerst was het een makkelijke zoektocht naar thermische papierrollen: gewoon de afmetingen invullen en daar verschenen al de juiste thermische papierrollen. Voor het invullen van de aantallen was het ook geen probleem. De website is heel gebruiksvriendelijk en alles is duidelijk afgebeeld. Ook bij het vermeerderen van de aantallen verschenen direct de prijzen, haast geen wachttijd.
Het invullen van de gegevens verloopt ook perfect, gezien bij problemen bijkomende info "voorhanden" is.
Na de bestelling te hebben geplaatst en betaald , kreeg ik een telefoontje waarbij ik nog een bijkomende korting kreeg.
Ik ben echt heel tevreden als Belgische klant , want waar ik soms moet achter vragen is een juiste factuur en bij GOODSTORE was alles correct vermeld op de factuur (o.a. BTW-nummer) . Ook voor de levering op kantoor. Haast geen wachttijd tussen bestelling en levering. Levering gebeurde 's morgens , dus daar ook geen "verloren wachttijd". Ik denk dat het moeilijk zal zijn voor een ander bedrijf om zo een goed score te halen.

M van Santen stroeven

Top bedrijf.

R.R. van der Torren

Prima bedrijf, goede service

Leila Hogenkamp

Perfecte service

Arnoud Kortleven

Goede service en snelle levering!

Ineke

Geweldig bedrijf goede service en heel netjes geleverd