Sacura

Slecht. Product beschadigd geleverd. Geen hulp of vergoeding.

Hoi Sabrina,
Vervelend om deze review te ontvangen na onze e-mail conversatie.
Hoi Sabrina,
Vervelend om deze review te ontvangen na onze e-mail conversatie.
U heeft de bestelling ontvangen op 16 juli 2020 en gaf ook aan in uw mail dat bij ontvangst van het product u wel een beschadiging had geconstateerd aan de doos, maar niet gedacht dat het bord beschadigd was.
Dit kan helaas niet als u na 3 à 4 weken pas een melding maakt en ons geen enkele mogelijkheid heeft gegeven om het voor u op te lossen binnen de termijn.
Na het openen van het pakket kwam de beschadiging naar voren en heeft u zonder melding te maken het beschadigde deel eraf gesneden. Zoals uitgelegd in mijn e-mail moet de claim binnen 2 werkdagen worden gemeld en dan hadden wij kosteloos een nieuw product kunnen leveren.
Marco Oosterlaken

P. Spit

Netjes op tijd. Netjes verpakt en prima product

Poeliersbedrijf Veldman

Loes Chang

Efficiënte website.

nvt

NVT

Goedemiddag Marjolein,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij hebben de zending inmiddels ook retour gekregen en het...
Goedemiddag Marjolein,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij hebben de zending inmiddels ook retour gekregen en het volledige aankoopbedrag is teruggestort.
De feedback zal worden doorgezet dus dank hiervoor en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Linsey

M,fesehaye Medehin

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we deze mening ten zeerste en hebben ook al een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken.
Helaas tot op heden zonder...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Helaas tot op heden zonder succes.
Wellicht dat u alsnog even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan kunnen we het een en ander doorspreken.
Alvast bedankt en ik hoor graag van u!
Linsey

Kees vd weegen

Super tof

JDJ van der Dong

Goede correcte levering
Prima kwaliteit.

Fysiotherapie GHC Daalmeer

Goed telefonisch bereikbaar voor extra informatie bestelproduct. Product goed verpakt tegen mogelijk beschadigen tijdens transport.