Hanneke Beijer

Mooie lijsten en hey staffelsysteem is erg voordelig

Heuvelland Administraties

Prijs kwaliteit prima in balans.

Rob

Prima bedrijf, alles snel geleverd en goede prijs.

Willem Wever

Onduidelijke website,

Reactie Glassboardstore.nl:

Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij het ten zeerste dat er het een en ander niet duidelijk was voor u en we hebben dan ook geprobeerd om contact te zoeken....
Helaas zonder succes.
Wellicht dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen?
Alvast bedankt en ik hoor graag van u!
Linsey

Valentijn-Suijkerbuijk

Liza

Levertijd heeft ruim 4 weken geduurd zonder daar bericht van te zien, erg vervelend. Moest er zelf twee keer achteraan bellen. Verder wel tevreden met de lijsten en degene van de klantenservice was... Levertijd heeft ruim 4 weken geduurd zonder daar bericht van te zien, erg vervelend. Moest er zelf twee keer achteraan bellen. Verder wel tevreden met de lijsten en degene van de klantenservice was erg vriendelijk.

Eman slagerij

Slecht heb de bord nog steed niet ontvangen

Reactie Glassboardstore.nl:

Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste en hebben ook een aantal keren geprobeerd contact te zoeken. Helaas zonder succes.
Ik zie wel dat de...
Hartelijk dank voor de review.
Ik zie wel dat de bestelling inmiddels afgeleverd is maar mocht u hier verder toch nog contact over willen horen we dat uiteraard graag.
In ieder geval onze excuses voor de vertraging en alvast een fijn weekend!
Linsey

Ronald Megens

Zeer tevreden. Fijne communicatie en duidelijk.