Tom Harten

Geen problemen en verder goed.

Syt Odinga

Toen ik aangaf nog niets ontvangen te hebben, heeft men meteen actie ondernomen. Ik kreeg mijn lijst vlot daarna.

Miedema

Veel keuze in lijsten en maten

Henk Van den Berg

Prijs kwaliteit verhouding slecjt

manon alders

Het zou 8 Mei geleverd worden daarom had ik het bij jullie besteld maar 13 Mei was het er nog niet en ik had het 11 Mei nodig omdat de zaak weer open ging.uiteondelijk kunnen annuleren bij jullie... Het zou 8 Mei geleverd worden daarom had ik het bij jullie besteld maar 13 Mei was het er nog niet en ik had het 11 Mei nodig omdat de zaak weer open ging.uiteondelijk kunnen annuleren bij jullie dat ging wel makkelijk gelukkig, maar dus niet echt positief sorry

Reactie Glassboardstore.nl:

Beste Manon,
Beste Manon,
Dank voor uw feedback en erg vervelend dat dit niet positief scoort. Door de gigantische drukte in diverse afdelingen rondom de Corona situatie en vertragingen bij toeleveranciers en transport is het ons helaas niet gelukt om de bestelling van de 2 spatschermen op tijd te leveren. Zodoende inderdaad de order moeten annuleren en uw geld teruggestort.
Wij hopen in een "normale situatie" u bij een eventueel toekomstige bestelling wel en beter van dienst te kunnen zijn.
Succes met de opening van de zaak weer!
Patrick - Verkoopteam Goodstore

T.Dijkstra

Uitstekend

Jolanda

Prima! Levering duurde iets langer, ben meteen na het betalen gebeld of dit akkoord was.

van Lint

Ik heb op 17 mei een krijtbord besteld maar nog steeds niet ontvangen, dus tot nu toe niet goed.

Christiaan Janssen

Mooie lijst, snelheid van verzenden wat twijfelachtig