Manon De Groot

Snelle levering, mooi product!

Ad van Poppel Publishing bvba

Positief

D. Hoek

Goede kwaliteit

Willems

De bestelling was goed verpakt dik in orde ik heb er wel wat langer op moeten wachten maar dat kwam door de omstandigheden heden

R.Broekkamp

Betrouwbaar en snel

Marieke Van Rossem

K Ooms

Het bestelde nog niet ontvangen!!!

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag K. Ooms,
Wij hebben u ca. één maand geleden een mail gezonden, waarop op heden nog geen reactie is verkregen:
''Beste K. Ooms,
Hartelijk dank voor uw beoordeling via...
Goedemiddag K. Ooms,
''Beste K. Ooms,
Hartelijk dank voor uw beoordeling via feedbackcompany, wij wilde zojuist in contact met u komen echter is er een telefoonnummer ingevuld wat niet bestaat (0123456789). Wij hebben uw bestelling op 25-04-2020 ontvangen wat op een zaterdag was en uw order is op de dinsdag 28-04-2020 verzonden door ons met DHL.
DHL heeft vervolgens de levering geprobeerd te doen, maar wij denken dat ze dus nooit langs zijn geweest en ze hebben u ook niet kunnen bereiken vanwege uw telefoonnummer wat is ingevuld. In de bijlage treft u de meldingen vanuit DHL aan waarbij ook wordt aangegeven adres gesloten om 21:12 wat wij ook bijzonder vinden van DHL.
Kunt u ons wellicht bellen en vragen naar mij?
Ik wil dit graag voor u oplossing aangezien de lampen nu weer retour zijn gezonden vanuit DHL naar ons toe en wij een beoordeling van u hebben ontvangen van 2 sterren, maar meest belangrijke u heeft uw bestelling nog niet.
Wij vernemen graag uw bericht.''
Wij vernemen dus alsnog graag uw bericht.
Marco Oosterlaken

Maria